Домашно лечение за херпес на устните | Блог за здраве и красота

неделя, 3 юли 2011 г.

Домашно лечение за херпес на устните

Херпес на устните може да бъде излекуван с домашни средства. В тази статия ще ви разкажем как да се справите с появата на херпес на устните без да се налага закупуването на скъпи мазила или други средства. Както вече споменахме в предишни статии, херпес на устните е част от семейството на вируса "Херпес Симплекс" или HPV от тип втори. Този вид кожно заболяване е резултат от заразяването с вируса. То поразява лицето, устните и гениталите като се образуват червени петна и мехури. Някой хора често го бъркат с друго кожно заболяване като екзема например. Разликите при тези две заболявания са, че херпеса е заразен и е причинен от вирус. Той се пренася чрез допир или по въздушно-капков път като е силно заразен.

Ето и няколко метода за домашно лечение на херпес
Първо и най-важно е да изчистите добре поразената част с вода като се стараете да не мокрите останалата част, която не е заразена. Това е важно за да не се разпространи вируса и по здравата кожа. Най-добрия вариант е чрез използването на медицински спирт. Ако нямате такъв можете да си направите сами. Вземете една чаша и изстискайте един лимон във нея. След това прибавете щипка сол и сте готови. Потопете памучен тампон в приготвеното мазило и намажете поразената част. Лимона има дезинфекциращо действие и убива повечето бактерии, които са полепнали по мократа част на херпеса. Повтаряйте процедурата по няколко пъти на ден.

За да се справи с вируса, тялото има нужда от повече сили. За целта ще трябва да му помогнете като приемате повече витамини. Естествените способности на тялото да се регенерира след изчезването на вируса са най-доброто лечение. Не случайно при хората които са се преборили с вируса на херпес е много по-трудно да се заразят отново за разлика от тези, които са използвали медикаменти за неговото отстраняване.

Внимание: Никога не правете грешката да изгорите вашия херпес със йод или други подобни вещества. Много невежи хора препоръчват подобен тип лечение, което е грешно и от него ще ви останат белези а тяхното премахване е много по-трудно от това при нормален херпес.

Направете диета за заздравяване на организма. Такива диети могат да ви помогнат да изчистите тялото си от вируса. Най-елементарната е като пиете ябълков сок и се храните със зеленчуци за няколко дни. В месото има много повече токсични вещества, които пречат на възстановяването ви. Най-добри за целта са зелените зеленчуци като маруля, краставица, зеле и други. Не подценявайте силата им. Може да ви звучи нелепо, но те наистина помагат.

В случай, че желаете по-бързи резултати се консултирайте със специалист. Впрочем, винаги правете това. Независимо по-какъв начин сте решили да проведете вашето лечение е много важно да получите наставления от специалист по кожни заболявания. Не правете грешката да се захващате със самостоятелно лечение, това може да доведе до редица други увреждания. Херпеса на устните може да навлезе във вътрешната част на устата и увреди зъбите или венците ви. И преди всичко забравете за грима и други козметични продукти. Не бива да скривате вашия херпес по този начин, защото забавяте лекуването му и дори ускорявате развитието на вируса.

3 коментара:

Unknown каза...

Здравейте,
Моето име е Сара Аник, преди шест месеца правих секс с третия човек в живота ми, когото аз бях на път да се ожени и сега имам херпес. Не можеше да повярва, защото той не е случаен човек, той е килер човек на Аз съм имал като гадже, но той е бил безкраен кошмар, тъй като. Винаги съм вярвал в Бог и да го помоли за прошка, което е иронично.
Чувствах се като се самоубия с научени от която има съпруга и семейството ще бъде доста трудно и аз се чувствах като аз не съм много в стаята, когато хората говорят. Не знаех какво да правя и доста много вика и да се моли всеки ден на Бога за помощ и гледа семейството ми с толкова много любов и чувство, че съм ги разочарова, въпреки че те не знаят. До Бог ме доведе до DR. РЕШЕНИЕ онлайн който обеща да ми помогне да се излекува болестта ми чрез билки. На първо аз не го вярвам, но за най-голяма моя изненада аз се излекува напълно от билки, които лекар също проверени, че съм излекуван. Специални благодарности на DR. РЕШЕНИЕ.
Не се обезкуражи, защото той, че го е направил за мен също ще го направя за вас и можете да се свържете с него чрез своя имейл адрес solutionhealinghome@gmail.com или му се обади по мобилния си телефон номер +2348077683109 или посетете неговия уебсайт www.healinghome.webs .com за повече информация.

Atlas Financial Service каза...


искам да информирам обществеността как се излекувах от (ЖИВОТА СИМПЛЕКС ВИРУС) от жрицата карачи, посетих различни болници, но ми дадоха списък с лекарства като Фамвир, Зовиракс и Валтрекс, което е много скъпо за лечение на симптомите и никога не ме излекува , Разглеждах в интернет, търсейки лекарство срещу херпес и видях коментар на хора, които говорят как свещеничката карачи ги излекува. Изпращам я по пощата и тя ми изпраща билково лекарство, което взех и то сериозно работеше за мен, аз съм свободен човек сега без проблем, херпесният ми резултат излезе отрицателен. Моля се за вас жрица карачи, тук изпращайте вашите данни на жрицата карачи чрез princetesskarachi@gmail.com , за да излекувате вашите

Tom Kingsley каза...

Аз съм Том Кингсли, САЩ. От доста време мина доста време
написано, за да благодаря на д-р OHIKHOBO, който ми помогна в моя
живот. Бях заразена с HERPES SIMPLEX VIRUS през 2016 г., отидох при много
болници за лечение, но нямаше решение, така че си мислех как мога
Вземи решение, за да може тялото ми да е добре. Един ден леля ми Роза
запознайте ме с доктор OHIKHOBO, като видях толкова много свидетелства онлайн
за неговите билкови лекарства за излекуване на ХЕРПЕС и ми даде своето
имейл: drohikhoboherbalcenter@gmail.com, така че аз му изпращам поща. Той ми каза всичко
неща, които трябва да направя и също така ми дават инструкции да следвам, които аз
следват правилно. Преди знаех какво се случва след една седмица
ХЕРПИ, които бяха в тялото ми, се изпариха. така че ако сте вие имате
херпес или всякакъв вид заболяване, изброени по-долу
*ДИАБЕТ
*РАК
*УДАР
* БЕЗПЛОДИЕ
* СЪРЦЕ БОЛЕСТ * ХИВ
и вие също искате лечение, можете също да му изпратите имейл на адрес: drohikhoboherbalcenter@gmail.com или чрез неговия WhatsApp +2348103601042

Публикуване на коментар