Ишиас – Методи за лечение | Блог за здраве и красота

петък, 18 март 2011 г.

Ишиас – Методи за лечение


Ишиас е най-големия периферен нерв, който може да ви причини доста болки ако не вземете мерки още при появата на първите симптоми. Болките в кръста са често явление при хората над 30 годишна възраст. Причините са много, работа, не достатъчно движение, хранене и други.
Най-добрия метод за лечение на ишиас е упражнения и спорт.  Ако се движите по-често и правите нужните за тялото упражнения. Никога няма да имате проблем със болки в кръста. Проблемът обаче е в това, че много хора нямат време и възможност да спортуват. Голяма част от тях работят за биро и са обездвижени от постоянното стоене в офиса, магазина и други.
За да се преборите със ишиас нерва трябва да бъдете по-активни. Ставайте по-рано и спортувайте, правете коремни преси, лицеви опори и гимнастика. Йогата също е много добър метод за лечение на илишиас. Ако нямате време за горе споменатите спортове, можете да отидете на лечебен масаж. Има професионалисти, коищо ще изработят програма за вашето лечение.
Магнитните колани не са от особенно голяма ползва при лечение на ишиас. Голяма част от хората, които си закупуват такива колани се надяват, че болката ще изчезне, но без нужното за тялото движение ефектът ще бъде нулев.
Най-важното, което не трябва да допускате е липсата движение. Обездвиженото тяло е податливо на редица болести и проблеми, далеч по-сериозни от ишиас нерва. Сърдечни проблеми, проблем с бъбреците, корема и други.
Хранете се по малко, но често. Честото приемане на малки количества храна е прецедент за добро храносмилане и запазване на добрата форма на тялото. Може да вземете и витамини в случай, че се чувствате изморени от работа или упражнения.

Задължително правило при лечение на ишиас е да останете активни. Колкото по-активно работи тялото ви, толкова по-малка е вероятността от проблеми с кръста. В случай че болката не отмине а сте активни и спортувате редовно. По-добре се консултирайте със специалист, който да прецени състоянието ви.

0 коментара:

Публикуване на коментар