Стресница или Херпес на Утните | Блог за здраве и красота

понеделник, 9 май 2011 г.

Стресница или Херпес на Утните

Ако имате големи мехури по краищата на устните, то най-вероятно сте хванали стресница. Стресницата е вид Херпес причинен от вируса на HSV-1 и HSV2. Втория вариант в вируса на херпес, които поразява гениталните области. Затова във вашия случай, проблема сигурно е в HSV-1.

Вируса на херпес е изключително неприятен и болезнен. Освен, че е неприятно на външен вид и на по-суетните хора им е особено дискомфортно да излизат навън. Този вид херпес също може да ви причини голяма болка, мехурите са неприятни и могат да се спукат а от тях да изтече кръв и вода, които са причината за надуването на мехурите. Важно е да се знае, че вируса има дълъг инкубационен период през които на практика е почти невъзможно да установим, че сме заразени.
В тази тема сме описали първите симптоми на херпес и как се проявяват те.

Заразените с херпес на устните могат да предават вируса на други посредством въздушно капков път и чрез кръв. По време на инкубационния период вируса е дори по-заразен от вече развил се херпес. За да се предпазим нас и останалите ще трябва да се постараем много. За целта ще трябва да избягвате близки контакти с други хора от вашето обкръжение, както и използването на едни и същи домакински прибори с други членове от семейството ви.

Някой хора пренебрегват опасността от вируса и често стават негови жертви. Когато видят техен близък, които вече има развита форма на стресница и не вземат мерки. За да сте сигурни, че не сте се заразили можете да си направите медицински изследвания или кратка диета за подсилване на тялото ви. Укрепвайки своето тяло вие ще си гарантирате силна имунна система и по този начин ще се преборите с вируса по естествен път.

Херпес на устните не е пъпка и по тази причина внимавайте да не спукате торбичките по него. Резултата не е приятен и остават трайни белези, които ще ви е много трудно да скриете, дори след като се излекувате. Съществуват някой кремове и натурални методи за заличаване на белези, но не всички са особено ефективни или не достатъчно.

Вируса на херпес се предава и от бременна майка на нейното дете. Това е важно да се знае защото някой майки пренебрегват този факт и децата им страдат в последствие от това. Ако имате стресница ще трябва да избягвате целувките и близък контакт с вашето дете. Имунната система на децата не е достатъчно развита, както тази на възрастните и за едно дете ще бъде много по-трудно да се излекува от болестта.

Важно е също да се знае, че храната също може да е преносител на вируса. Затова ще трябва да се храните отделно от останалите докато се излекувате. Става въпрос за ядене от общи блюда като купа със салата и други. Не подценявайте тези методи за защита, те са важни както за вас, така и за околните. А не искате да заразите някой близък нали?

3 коментара:

destiny child каза...

ИСКАМ ДА ИЗПОЛЗВАМ ТАЗИ ВЪЗМОЖНОСТ, ЗА ДА КАЖА МНОГО ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ НА Д-Р МУСТАФА
Казвам се Анита Джаксън, толкова се радвам да споделя това свидетелство за това как д-р Мустафа ме излекува от генитален херпес. бях открит с генитален херпес около 4 май 2015, и още от онзи ден аз търсех начин да приключа този вирус от тялото ми, но колкото повече се опитвам, толкова повече ми беше казано, че няма решение. Преди няколко месеца видях свидетелство за някои хора как д-р Мустафа ги излекува от ХЕРПЕС вирус, аз също чух за него на медиите, когато една млада дама също даде свидетелството си, казвайки д-р Мустафа излекува устната си херпес. Бях оставен без друга надежда, освен да се свържа с д-р Мустафа и да го пробвам. Свързах се с него и му казах през какво минавам. Каза, че може да ме излекува, че ще ми изпрати билкова медицина, за която трябва да платя. Направих каквото поиска и той изпрати лекарството, както обеща. Взех тази билкова медицина в продължение на няколко седмици и беше очевидно, че лекарството му е истинско, защото Херпесът започна да се изчиства от тялото ми. По-късно на третата седмица отидох за медицинско проверка и се изненадах, когато лекарят ми каза, че не е открил никаква следа от вируса в мен отново. Отначало, когато ми каза, бях толкова шокиран и все още не вярвах, докато не ми даде резултата от теста. да направя моята история кратка сега съм свободен от херпес, след много месеци на скръб и моята болест е изчезнала, аз благодаря на Бог, че ме доведе до този човек, и аз искам да ви отведе до него, ако имате някакви заболявания като ХИВ , HPV, хепатит B, астма, рак можете да го пишете на Herbalremedies21@gmail.com или какво-App + 2347010821863.

mabel каза...



I am so grateful to Dr.RICK SIMPSON for providing me with Hemp oil here in the United State of America. I was diagnose with cancer of the lungs 8 months ago, and ever since then i have done a lot of Chemo and Radiation that have not helped issues, but only damaged my immune system and frustrated me. I came across the Phoenix Tears and i have read about the Hemp oil a lot and saw the Post that Dr. Rick Simpson could provide me with Hemp Oil i contact him on: simpsonrick95@gmail.com for the procurement of this medication,the medication was procured and delivered within 2 days and i have been on treatment for the past 3 months.I am here to let every one know that am no longer a cancer patient, I have experience a total change in my health, with Dr.Rick Simpson Hemp oil service. for all cancer patient that live in the America region and Europe at large, get your Hemp oil from Dr. Rick Simpson at: simpsonrick95@gmail.com

Shannon Mackle каза...

Бях излекуван от херпес с билкови лекарства от r.buckler11@gmail.com

Публикуване на коментар