Лек за Зъбобол в домашни условия | Блог за здраве и красота

неделя, 5 юни 2011 г.

Лек за Зъбобол в домашни условия

Още от древността, когато медицината не е била толкова напреднала. Хората са разчитали на различни билки и лекове за лечение на зъбобол. Повечето такива лечебни средства са нямали особено голям ефект поради невъвъзможността на хората да определят причините за зъбобола и какви са съставките на съответните лечебни средства.

В днешно време разполагаме с неограничен достъп до информация, която може да ни помогне за този проблем така, че да нямаме бъдещи усложнения. Ето и някой доказано ефективни зеленчуци, плодове и храни за зъбобол.

1. Солена вода - вземете една кафена чаша вода и прибавете сол, колкото се може повече като разбърквайте така, че тя да се разтвори. След това потопете малко памук в нея  и го поставете в дупката на зъба. Някой хора направо слагат сол в болния зъб, но това е грешка. Прекаляването с този лек може да ви докара по-сериозни проблеми. Напоения памук се държи в дупката в близост до болния нерв и спомага за облекчение на болката, но това е временно докато отидете на зъболекар.

2. Лук - Още го наричат унищожител на микробите в гърлото, устата и развалените зъби. Обелете една глава лук и я смачкайте добре. Изпуснатия сок изсипете в отделна купа или чаша. В нея потопете памук и го поставете в зъба си. Постарайте се да го поставите така, че да покрива цялата дупка и да не излиза прекалено много от нея. По този начин ще предпазите откритата част от проникването на храни и бактерии. В същото време дезинфекционните свойства на лука ще спомогнат за избиването на бактериите, които са причинители на болката ви.

3. Студен компрес - ако болката е прекалено силна и не издържате да стоите на едно място. Можете да направите студен компрес на раната с лед и памучна кърпа. Съберете няколко купчета лед и ги сложете в една памучна кърпа или плик. След това ги сложете от външната част на устата в близост до мястото където вярвате че е източник на болката.

Ако имате повече от един развален зъб ще трябва първо да установите източника на болката а това в повечето случаи не може да се определи само с чувство. Възможно е да ви боли един долен зъб а в същото време да чувствате болка на всякъде от страната на болния зъб. Причината за болката може да не е този зъб а друг. Не започвайте да лекувате зъба си преди да сте установили кои всъщност е източника на болката. По този начин може да раздразните някой от останалите си зъби и той също да ви заболи. Най-лесния начин за установяване на източника е като вземете една чаена лъжица и почуквате върху болните си зъби. Би трябвало да усетите лека и остра болка в зъба си ако той е причинител на проблема. Друго което трябва да знаете е различните видове болки при долните и горните зъби.

При долните зъби - болката обхваща долната част на ченето и областта около горната и долната челюст.
При горните зъби - болката обхваща горната челюст и настъпва към главата под формата на тъпи и постепенни болки. Понякога хората се бъркат, че имат главоболие и болен зъб, но в повечето случаи причинител е само зъба ви.

Следвайте тези указания и преди всичко установете кои е точно причинителя на вашия проблем. Не започвайте лечение без да сте направили тази важна стъпка, защото грешката не само ще ви причини допълнителни главоболия, но и няма да има никакъв положителен ефект.

Източник - toothache cure

2 коментара:

Atlas Financial Service каза...


искам да информирам обществеността как се излекувах от (ЖИВОТА СИМПЛЕКС ВИРУС) от жрицата карачи, посетих различни болници, но ми дадоха списък с лекарства като Фамвир, Зовиракс и Валтрекс, което е много скъпо за лечение на симптомите и никога не ме излекува , Разглеждах в интернет, търсейки лекарство срещу херпес и видях коментар на хора, които говорят как свещеничката карачи ги излекува. Изпращам я по пощата и тя ми изпраща билково лекарство, което взех и то сериозно работеше за мен, аз съм свободен човек сега без проблем, херпесният ми резултат излезе отрицателен. Моля се за вас жрица карачи, тук изпращайте вашите данни на жрицата карачи чрез princetesskarachi@gmail.com, за да излекувате вашите

Atlas Financial Service каза...


искам да информирам обществеността как се излекувах от (ЖИВОТА СИМПЛЕКС ВИРУС) от жрицата карачи, посетих различни болници, но ми дадоха списък с лекарства като Фамвир, Зовиракс и Валтрекс, което е много скъпо за лечение на симптомите и никога не ме излекува , Разглеждах в интернет, търсейки лекарство срещу херпес и видях коментар на хора, които говорят как свещеничката карачи ги излекува. Аз я изпращам по пощата и тя ми изпраща билково лекарство, което взех и то сериозно работеше за мен, аз съм свободен човек сега без проблем, херпесният ми резултат излезе отрицателен. Моля се за вас жрица карачи, тук изпращайте вашите данни на жрицата карачи чрез princetesskarachi@gmail.com, за да излекувате вашите

Публикуване на коментар