Стопяване на коремните мазнини за жени | Блог за здраве и красота

четвъртък, 23 юни 2011 г.

Стопяване на коремните мазнини за жени

За разлика от мъжете, жените приемат много лично и се притесняват много повече ако имат по-голям корем. Причините за надебеляване или просто издуване на корема са много. Те са същите както при мъжете. В тази статия ще разгледаме причините и методите за стопяване на коремните мазнини за жени. В нея ще споменем най-популярните и ефективни методи да поддържате корема си стегнат и как да регулирате храненето без излишни рискове за здравето ви.

Причини за наддаване на коремните мазнини

Коремните мазнини могат да се увеличат рязко за няколко месеца, дори седмици понякога. Всичко зависи от начина на живот и резките промени в ежедневието на човека. Понякога дори смяната на една работа с друга може да ви причини промени в тялото. Корема е едно от най-уязвимите места в женското тяло и там най-често се появяват първите промени.

Храненето е също може да повлияе и то много на вашия корем. Сигурно се питате какви са храните, които могат да са основния виновник за този проблем. Повечето "експерти" ще ви кажат, че за това са виновни мазнините. Въпреки, че мазнините също играят голяма роля за вашето тяло, те не са единствения виновник за затлъстяването. Ако се храните нередовно със вредна храна, естествено че от нея ще се създаде неблагоприятен ефект. Приемането на храни като свинско, пържоли не е вредно, но просто трябва да се храните и със други храни. Най-вече зеленчуци. Винаги трябва да имате зеленчуци в менюто си. Те са един от основните източници на витамини, които помагат на тялото ви само да се справя със натрупването на мазнини. Сладкото също е една от храните със които не бива да се прекалява защото се отразява на цялото тяло а не само на корема. Освен затлъстяване на корема храненето със вредни храни може да доведе до редица по-сериозни заболявания като запек, проблеми със бъбреците, хранително отравяне, стомашни киселини, сърдечни проблеми и други.

Най-доброто решение за всички тези проблеми е да се храните редовно по 3-4 пъти на ден като комбинирате всички полезни и не толкова полезни храни. Винаги разнообразявайте храната като приемате различен вид зеленчуци и месо. Сладкото също не е лошо след хранене, но в малки количества. Както казахме не бива да прекалявате със сладките храни. Не яжте бургери и други подобни, готови храни. Редовното хранене с подобни хамбургери може да доведе дори до сърдечен удар.

Упражнения, които ще помогнат на жената да регулира мазнините на корема си

Освен храните, упражненията са също толкова важни за всеки човек, било то мъж или жена. Единствената разлика е, че за различния пол се препоръчват различни видове упражнения. За жените има толкова много спортове, които помагат и в същото време не отнемат много от времето ви. Един от най-предпочитаните сред жените спортове е фитнеса, бягането на пътека и гимнастиката. Макар, че ние не ви препоръчваме фитнес упражнения те също помагат. Причината да не са чак толкова полезни е затвореното помещение. На тялото му е нужно много чист въздух особено по време на натоварване а за съжаление застоялия въздух във фитнес залата само ще ви накара да се чувствате отпаднали след тренировка. Доказано е че човек може да измине много повече километри в бягане на вън сред природата отколкото в затворено помещение където белите дробове не могат да извлекат достатъчно кислород от застоялия въздух.

Гимнастика и спортни танци
Едно от най-популярните в последно време упражнения. Освен че е много полезно за цялото тяло, спортни танци са и изключително приятно преживяване. Те са отборно упражнение и по този начин ще създадете повече приятели с които да обсъждате темите които ви интересуват. Преди всичко не трябва да се притеснявате ако имате няколко килограма в повече когато отидете на танци. Това е абсолютно нормално и ако тренирате упорито ще се справите с проблема за кратко време.

Консултирайте се със специалист
Ако задължително желаете да стопите коремните мазнини чрез упражнения и диети ще ви трябва и специалист, които да изготви програма специално за вас. Не се доверявайте на изкуствените програми за отслабване, които единственото което правят е да ви вземат парите а резултатите ги няма или са толкова малки, че почти не си личат. Един специалист задължително ще прегледа текущото състояние на тялото ви и ще прецени как да продължите за да не му навредите. Никога не спирайте рязко каквото и дра правите. Упражнения, диети всичко се отказва постепенно защото рязкото спиране може да доведе не само до още по-голямо затлъстяване, но и до здравословни проблеми с тялото ви.

0 коментара:

Публикуване на коментар